Często zadawane pytania
Czy mogę zwrócić moje zamówienie?
Tak, jest to możliwe w ciągu 14 dni. W tym celu wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
Uwaga: Bez formularza zwrotu nie możemy przetworzyć Twojej przesyłki. Po przetworzeniu Twojego zgłoszenia zwrotu
otrzymasz dalsze instrukcje. W większości przypadków rozpatrujemy Twoje zgłoszenie w ciągu jednego dnia roboczego.
Kiedy otrzymam swoją paczkę?
Wszystkie zamówienia złożone i opłacone przed godziną 14:00 są wysyłane tego samego dnia roboczego.
Z wyjątkiem części, które wymagają jeszcze demontażu.
Link do śledzenia przesyłki (track & trace) znajdziesz w e-mailu zawierającym również fakturę.
Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz łatwo śledzić swoją przesyłkę za pomocą track & trace.
Link do śledzenia znajduje się w e-mailu zawierającym również fakturę.
Jakie są Wasze godziny otwarcia?
Poniedziałek | 08:00 - 12:30 | - | 13:00 - 17:00 |
Wtorek | 08:00 - 12:30 | - | 13:00 - 17:00 |
Środa | 08:00 - 12:30 | - | 13:00 - 17:00 |
Czwartek | 08:00 - 12:30 | - | 13:00 - 17:00 |
Piątek | 08:00 - 12:30 | - | 13:00 - 17:00 |
Sobota | 08:00 - 12:00 |
Czy mogę odebrać części osobiście?
Tak, jest to możliwe w godzinach otwarcia w naszej siedzibie w Hoevelaken.
Adres: | Zuiderinslag 7 |
3871 MR Hoevelaken | |
Telefon: | 033 - 253 71 11 |
E-mail: | info@autoham.nl |
Nie mogę znaleźć części, czy możecie mi pomóc?
Tak, w godzinach otwarcia nasi pracownicy są do Twojej dyspozycji. Możesz się z nami skontaktować telefonicznie pod numerem 033-2537111, który można również wykorzystać do wysyłania wiadomości WhatsApp. Możesz również wysłać e-mail na adres info@autoham.nl, w większości przypadków odpowiadamy w ciągu godziny. Alternatywnie możesz wypełnić formularz kontaktowy.
Jaka jest gwarancja na zakupione części?
Wszystkie sprzedawane przez nas części są objęte warunkami gwarancji, które można znaleźć na dole naszej strony internetowej. Zazwyczaj oferujemy do 12 miesięcy gwarancji na wszystkie nasze używane części, chyba że na fakturze zaznaczono inaczej. Faktura ta służy również jako dowód gwarancji.
Tylko szybko...
Potrzebujesz pomocy?
Czy potrzebujesz pomocy przy składaniu zamówienia lub masz wątpliwości, czy część pasuje do Twojego samochodu? Nasz zespół chętnie Ci pomoże. Możesz do nas zadzwonić lub wysłać wiadomość WhatsApp na numer 033-2537111. Możesz również skontaktować się z nami poprzez e-mail na adres info@autoham.nl, a Twoja wiadomość zostanie zazwyczaj odpowiedziana w ciągu jednej godziny w dni robocze. Alternatywnie możesz wypełnić formularz kontaktowy.
Przeglądanie faktur i zamówień
Wszystkie potwierdzenia zamówień i zgłoszeń są wysyłane do Ciebie za pośrednictwem e-maila. Jeśli przypadkowo zgubisz fakturę, prosimy o kontakt z nami, a prześlemy Ci ją ponownie.